• Головна /
  • ПРЕС-ЦЕНТР /
  • Новини /
  • Дякуємо кожному з небайдужих громадян, хто допомагає нам ставати кращими!

Дякуємо кожному з небайдужих громадян, хто допомагає нам ставати кращими!

Держмолодьжитло звернулося до громадян із запитаннями щодо якості нашої роботи і житлової політики держави загалом. Опитування тривало на сайті Фонду з 28 вересня до 16 жовтня, було неперсоніфікованим і мало завданням більш точно «побачити» соціальний портрет існуючих і потенційних наших клієнтів. Інше важливе завдання – підвищити якість роботи Фонду як сервісу для людей.

Про ключові з числа отриманих результатів. Приємно відзначити активність громадян, які відповіли на запропоновані питання: участь в опитуванні взяли 1439 респондентів. Більшість із них мешкають у Києві, але серед учасників представлені практично всі регіони України.

Половина тих, хто взяв участь у опитуванні, – віком від 25 до 35 років. Жінок більше, ніж чоловіків – 62 проти 38 відсотків. 82% респондентів мають вищу освіту. 64% - сім’ї, в яких виховуються одна чи дві дитини, багатодітні родини – кожен десятий наш співрозмовник.

Понад половина опитаних уже є кандидатами на участь у житлових програм Держмолодьжитла – перебувають в одному з реєстрів. Найбільше людей цікавить участь у таких програмах: Доступне житло – 31%, Кредитування учасників АТО/ООС і ВПО під 3 відсотки – 29%, кредитування молоді – 13%.

Проблема відсутності власного житла є однією з ключових для українців. Про це однозначно говорять самі люди:

 2020 11

Красномовною є відповідь про запитання, наскільки адекватною є відповідь держави на потребу громадян у власному житлі. Цей слайд варто щодня переглядати відповідальним за ухвалення державних рішень:

 2020 12

Варто зауважити, що люди незадоволені ставленням до житлової проблеми не лише влади в центрі, але також і місцевої влади в низці регіонів. Приємними винятками тут є Харків, Миколаїв, Черкаси і деякі інші області:

 2020 13

Зусилля Держмолодьжитла з реалізації житлових програм заслужили на таку оцінку:2020 14

Важливими і потрібними громадяни вважають і житлові програми:

 2020 16

Природньо, що роботу Держмолодьжитла люди сприймають через призму реальних історій успіху – придбаних через програми Фонду квартир. Головною перешкодою на шляху між громадянином і його омріяним житлом є незадовільне фінансування житлових програм. Про це свідчать і результати опитування: 2020 17

Ось як розподілилися відповіді на запитання – «Чи вважаєте ви, що діяльність Держмолодьжитла є достатньо відкритою і прозорою для суспільства»:2020 20

Третина тих, хто вважає, що ми повинні стати ще більш відкритими для суспільства, – потужний стимул для нас і надалі підвищувати рівень прозорості нашої роботи. Нагадуємо, що дізнатися про нашу діяльність і житлові програми, отримати фахову консультацію можна кількома способами:

 2020 27

 2020 28

Усі отримані результати будуть уважно проаналізовані в центральному офісі та регіональних управліннях і допоможуть покращенню якості нашої праці. Будуть ухвалені належні управлінські рішення. Разом із вами ми продовжимо робити все можливе, щоб досягти відновлення активної реалізації житлових програм у нашій країні.

Дякуємо всім учасникам опитування за активність і небайдужість до проблем житлової політики в Україні! Ми завжди на зв’язку з вами.