Як подати заяву

Відповідно до Порядку пільгового іпотечного кредитування внутрішньо переміщених осіб за рахунок коштів гранту, наданих Кредитною установою для відбудови (KfW), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 р. №451 Заява про намір отримати кредит (далі – заява) подається заявником при його особистому зверненні до регіонального управління Держмолодьжитла або в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, який адмініструється державним підприємством “Дія”, що належить до сфери управління Мінцифри (далі – Портал Дія).

Якщо Ви бажаєте подати Заяву через портал Дія, перейдіть за посиланням https://diia.gov.ua/services/kredit-na-zhitlo-dlya-vpo.

Якщо Ви бажаєте подати заяву особисто, Вам необхідно заповнити відповідну форму Заяви в письмовому вигляді та звернутися з нею до регіонального управління/іпотечного центру Держмолодьжитла. Форма Заяви розміщена ТУТ.

Якщо Ви станом на 17 травня 2021 року були зареєстровані як кандидат для отримання кредиту згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 980 (кандидат в Реєстрі 980), Вам не потрібно подавати заяву для реєстрації в новому реєстрі, адже Вас буде внесено до нього за мовчазною згодою.

При цьому звертаємо Вашу увагу:

  • У випадку, якщо Ви зареєстровані як кандидат в Реєстрі 980, і заперечуєте проти внесення Вашої заяви до нового реєстру або Ви не відповідаєте встановленим Порядком пільгового іпотечного кредитування внутрішньо переміщених осіб за рахунок коштів гранту, наданих Кредитною Установою для Відбудови (KfW) вимогам, Ви повинні повідомити про це Держмолодьжитло відповідною заявою, складеною за примірною формою (завантажити форму), яку можна подати особисто, звернувшись до будь-якого з регіональних управлінь Держмолодьжитла або надіслати скановану копію (цифрову фотографію) заяви  на поштову скриньку vidmova@molod-kredit.gov.ua (тільки для заяв про відмову чи заперечення) до 17 червня 2021 року.
  • У випадку, якщо Ви зареєстровані як кандидат в Реєстрі 980 у декількох регіональних управліннях, Ви повинні визначитись, у якому саме регіоні бажаєте отримати кредит, що буде відображено в новому реєстрі, та повідомити будь-яке з регіональних управлінь (з тих, в яких Ви зареєстровані) про прийняте рішення відповідною заявою, складеною в довільній формі на поштову скриньку Держмолодьжитла vidmova@molod-kredit.gov.ua або особисто до 17 червня 2021 року. Якщо Ви зареєстровані в Іпотечному центрі Держмолодьжитла у реєстрах по м. Києву та Київській області, Вам, відповідно, необхідно визначитися з адміністративно-територіальною одиницею, де Ви бажаєте придбати житло за рахунок коштів кредиту.

 

Держмолодьжитло застерігає громадян від направлення Заяв про намір отримати кредит на придбання житла на електронну скриньку vidmova@molod-kredit.gov.ua, так як заяви надісланні на цю електронну адресу НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ та до РЕЄСТРУ НЕ ВКЛЮЧАЮТЬСЯ.

Нагадуємо, що Заява про намір отримати кредит  подається:

- заявником під час особистого звернення до регіонального управління Держмолодьжитла;

- в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, який адмініструється державним підприємством “Дія” (далі — Портал Дія), що належить до сфери управління Мінцифри.